duminică, 1 ianuarie 2012

X Factor

        Nu ,nu m-am uitat la X Factor ,dar am văzut diferite reacţii,care de care mai  diferite,asa  ca am zis sa vad care e treaba.Concluzia:un Megastar de fite.Un Megastar în care se făcea propaganda pe facebook,se cerseau voturi cum se cersesc likeuri."Votaţi-l pe Leonte,votaţi-l pe Leonte!" - da staţi calm fraţilor,nici nu l-am auzit cîntînd,nici nu mă interesează show-ul vostru neinteresant.


        Poate e bine ca nu m-am uitat,probabil aveam aceeaşi dezamăgire care am avut-o si la Romanii au talent:copilul oarecum talentat cu reclamă gigantică,susţină de ceva/cineva cîştiga în fata copilului prodigy,care are talent rar dar nu mainstream.Oricum si acolo s-o cîntat prea mult ,si la fel s-a si dansat prea mult.


      Si mă mai întreb de ce mai deschid tv-ul doar pentru HBO,Discovery pack,NatGeo si CN :|




p.s.:nu,nu vreau sa aveti aceeasi parere ca si mine,eu doar o expun pe a mea iar si voi puteti face la fel :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu