miercuri, 4 ianuarie 2012

Movie Review: The Art of getting by





    • Regia

      Gavin Wiesen
    • Cu

      Emma Roberts, Freddie Highmore, Michael Angarano

Gen film

Romantic


Nota Cinemagia:7.6/10
Nota Imdb:6.4/10

"George este un tanar singuratic, care  a făcut totul pana în anul de absolvire, mai puţin o zi reală de munca. El se împrieteneşte cu Sally, o fata populară, dar complicata, care recunoaşte în el un spirit înrudit."



         Mi-a plăcut foarte mult filmul.Din păcate,nu am putut gusta prea tare dragostea dintre George si Sally,dar am simţit ceilalţi factori,problemele lui George,prietenia cu Dustin,dorinţa de a-si găsi o cale,o dorinţa.Personal,îmi doream sa se axeze mai mult pe latura artistică[si nu e prima oară cand zic asta :))] ,care de fapt m-a făcut sa vizionez filmul.O comedie romantică cu iz copilăresc,puţină filozofie ,din punctul meu de vedere, care lasă de gandit,mai ales citatul :"We live alone,we die alone.Everything else is just an illusion".Mi-a rămas gravat în creier.De asemenea,si soundtrackul a fost bine ales,melodia lui Leonard Cohen, Winter lady , remarcandu-se.


     Un film bun care poate fi vizionat ori cu cineva drag,ori singur.
      Nota mea:9.10







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu