marți, 31 ianuarie 2012

Mie imi va fi mereu dor.

Da,am ajuns la concluzia ca mie îmi e mereu dor.Cum am ajuns la concluzia asta?Simplu,mă plîng prea mult ca vreau vara înapoi.Vreau vara,nu doar din cauza căldurii minunate[Dumnezeu,te rog da drumu la centrala odată],dar verile mele întotdeauna au insemnat ceva ,orice.Se pare ca tanjesc si dupa  momentele rele,deoarece imediat dupa  ele au venit  clipe de neuitat.Vreau,vreau sa  imi rezerv un loc pentru cineva in inima,pare putin prea pustiu.Sau cel putin sa invat sa umplu acel loc,orice.Deocamdata alung frigul,gerul,si traiesc iar in trecut si viitor,nicidecum in prezent.
Intr-o ora,se incheie prima mea luna de aur din an,iar pana la Aprilie mai e mult.Lunile de aur,pentru mine,sunt cele mai bune luni din an.Traditia e de anul trecut,cand am observat ca  cele mai bune lun iau fost ianuarie,aprilie,iulie si dragul de octombrie.Al doilea ianuarie auriu,a fost mai degraba argintiu,dar a fost placut.M-am decis,daca  semestrul asta nu tine cu filologia,romana si toate cele,va trebui sa iau matematica si fizica in brate,pentru astronomie.Desi sper sa nu ma induca in eroare pseudo-dulcegaria profesoarei de romana,indiferenta celei de franceza,si  sper ca voi gasi  ceva mai bun in profesoara de engleza,diriga.Sper ca filologia nu ma va lasa balta,caci nici eu nu vreau sa o las.
Citesc iar ce am scris,si vad numai deprimare,tristete,energii negative.Dar nu e asa,pot spune ca acum ,in perioada de fata,sunt relativ fericita,toate merg pe drumul bun.aproximativ.90%.Dar si sa,nu ma plang.Am obsrvat acum o predispoziti a tuturor,inclusiv a mea,de a-si umple timpul.Si azi mi-am amintit cat de bine e sa nu ai timp,dupa toate orele de lenevit care mi le-am rezervat de la inceputul clase a noua.Father time,you can get the rest back.Proiecte de desen, probabil asta e tot ce am nevoie.asta,mancare,cateva carti,ceva de baut[nealcoolic] si in 40%,cat a mai ramas,si ceva scoala.Si poate teatra,categorc teatru.Si pe alocuri,muzica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu