joi, 12 ianuarie 2012

VersaEmerge.

Așa deci ăăă , post de apreciere a VersaEmerge.


          Cu ce să încep oare :-?? În prezent,singurii componenți ai trupei sunt Blake Harnage si Sierra Kusterbeck,dar la  începuturi,era un alt vocalist,aveau un toboșar și un basist.Nu au scos decat trei cântece (și alea foarte frumoase).Acum au semnat cu casa de discuri Fueled By Ramen și au un viitor promițător ca și trupă.Stilul lor e rock,dar cu inflențe punk și înca multe alte  stiluri.




    Acum opinia mea:îi iubesc.Nicio trupă nu și-a pus atăt de puternic amprenta pe personalitatea,caracterul si atitudinea mea cum au făcut-o ei.Mă regăsesc în absolut toate cântecele lor.I-am descoperit întâmplator,pe vremea când Devin încă era în trupă,dar atunci nu am observat nimic special la ei.După câteva luni însă,m-au fermecat.Încet ,am ascultat toate melodiile lor,am încercat să îi prind pe Sierra si Blake în cantece,să văd cum sunt,și am reușit.Sierra a ajuns sa fie modelul meu,muza mea,iar Blake la fel.Sunt minunati,si au versuri  mirifice.






 Îi iubesc.




VersaEmerge - Toxic (Live Acoustic)versaemerge:

Driving to Malibu to write
- sierraBlake and I
City







Pals.

versaemerge:

Blake and Sierra playing in front of the Eiffel Tower

We love Paris!







[pozele si gif-urile nu sunt ale mele,nu sunt facute de mine!!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu